"С приветом Ваша Маша" (с)
Hi
Sorry for your inconvenience.
Due to IPS panel characteristics, it may have bit of uneven color on the screen, but it is not considered as defects.
As you might know, Even Apple Cinema Display do not guarantee and responsible for backlight bleed and they also do not take return for that reason.
For same reasons, we also do not guarantee its backlight bleed as return matter.
When we inspected the monitor before shipment, there was no such issue...
Sometimes the backlight bleeding issue could be caused by the shaking and pressure during the delivery.
We have a link for your reference.
There is someone who managed to fix the problem of backlight bleeding.
http://120hz.net/showthread.php?311-Catleap-backlight-bleed-from-top-semi-fixThis link is for your information.
If it is difficult for you, could you kindly try to press the panel?
If it doesn't make any difference, please kindly let us know.
We always do our best to solve the issue.
Thank you.
На задней панели на болтах которые крепят матрицу отчётливо видно то, что кто-то пытался их регулировать.
Пишу второе, гневное письмо, с попыткой уличить их во лжи относительно состояния монитора перед отправкой, и угрозой антирекламы на специализированных форумах постсоветского пространства (ес-но исключительно конкретно этого "Top rated seller"-а).
В очередной раз вспоминаю прекрасную фразу - "Мы не настолько богаты что бы покупать дешёвые вещи"
Сказать что капец - это ничего не сказать, вот такие пироги мне высвечивает с самого начала загрузки винды:
Более детально:
Кроме того на задней крышке поцарапаны болты (такое впечатление что после заводской сборки кто-то ещё "поупражнялся")
Ес-но отписал поставщику (с прикреплёнными картинками):
Hello just received your monitor, have troubles with it. In the lower-right corner of the monitor very light green color, also, seems like someone tried to open it with screwdriver. I will try to attach photos/video from iPad. How can I send you this monitor back? How long will I wait for normally working one? I am VERY disappointed. Bogdan
PS: I will try to upload somewhere video. I am also 24h online in skype - ххххх, hope that we will resolve this problem asap
- ukrainekid2012
Что ещё необходимо сделать чтобы всё прошло гладко?
У кого уже были подобные проблемы поделитесь опытом, обидно всё таки....
Заранее благодарен.