Я снова тут. Меня если честно уже утомили. Пришло письмо:
This is the Operations Team at LotosPlay and we are contacting you with regards to your account with username "mashka2610".
Many thanks for sending the documents that have been requested from yourself. I am pleased to confirm that these documents have been verified successfully.
Unfortunately in order for us to complete the verification process, a utility bill is required for our checks along with the back of Credit Card recently submitted . Please ensure that this document shows your name and address as registered with ourselves, and is no more than 4 months old. This document should be uploaded via the cashier.
Once this document has been received and verified successfully, I should be able to release your cashout and upgrade your account status. This means that you should be able to cashout in future without the need to provide further documentation.
I apologize for the inconvenience this causes you and I thank you for your continued co-operation in this matter.
Regards,
Operations Team
operations@cassava.net
Не понятно почему по анлийски... Ломаным переводчиком я поняла следующее:
Мол спасибо за документы, их приняли и все такое. Но вы должны зайти в кассу и отправить обратную сторону карты, которую ранее отправляли.
Я не отправляла карт! Я отправила 2 страницы паспорта и выписку с банка. Как блин мне отправить карту через кассу, если я по прежнему не могу войти в свой аккаунт?
Представитель, помогите разобраться в чем проблема и что от меня хотят. По английски я не говорю, почему мне письма стали слать на английском? Я не могу понять, что от меня хотят.
Вы можете как то выяснить, что хотят от меня, что нужно отправить, чтобы мне открыли доступ к моему счету? Через кассу я не могу не чего загрузить, я не могу войти. При попытке входа сразу открывается браузер со страницей чата. Там мне говорят, что они не могут не чего сказать и сразу выключаются. Как все это понимать?
Как это понимать подскажите?