Замучал уже пати, создам им тут антирекламу, раз они не признают свою проблему. Пусть здесь официально подтвердят, что играйте на свой страх и риск или компенсируют. Данная раздача была уже краем терпения:
Только мне подошел ход на флопе, как все к чертям зависло. Как обычно все отвисает через хрен знает когда, выкидывая со всех столов. Пока все висело я нажал скриншот, я вообще удивлен, как он сделался, учитывая что у меня на столе флоп был зависнутый.
Лайв чат, когда у меня все горело просто посоветовал папочку темп почистить):
Hello! Next available customer representative will be with you shortly.
Welcome to PartyPoker Live help!
Representative Vladimir has joined the session
Vladimir [5:14:31] Welcome to Live Help! How can I help you?
You [5:14:51] Hello may I speak Russian ?
Vladimir [5:16:03] Unfortunately, despite my last name I do not speak Russian.
You [5:16:33] ok wait I will use translate
You [5:17:49] my nickname is ME. past distribution was 17063798657
Vladimir [5:18:29] I'm sorry, but what do you mean by past distribution?
You [5:19:23] Your poor client hangs several times a day. Everyone has this problem to some extent. Who compensates me for losses on that hand?
You [5:20:45] I have a powerful modern computer, great intenet. But your client decided to hang at this very moment as I was given a set of three.
Vladimir [5:21:09] I'm sorry but we have not gotten any complaints today about that, for it to be a general issue. What device are you using?
You [5:22:55] Your client hangs constantly. This is not just my problem.
Vladimir [5:24:49] Okay, are you getting any error messages?
Vladimir [5:25:17] Have you tried reinstalling the software or clearing the %temp% folder in your computer?
You [5:27:29] There are no mistakes, just the client hangs with all the tables and after a couple of minutes it hangs. Almost everywhere he throws from the tables. I generally open the topic on the forum. People will confirm that they have the same problem. We will not come to a compromise, perhaps.
Vladimir [5:29:05] I'm sorry, what do you mean by "We will not come to a compromise, perhaps." Could you elaborate pelase?
Vladimir [5:29:07] please*
You [5:30:09] I asked " Who compensates me for losses on that hand? ". You answered me "tried reinstalling the software or clearing the %temp%"
Vladimir [5:32:17] Unfortunately, sir there seems to be no issue on our side causing the crash of the client.
Vladimir [5:38:25] Since I have not received any response for a while, I will be closing this chat session now. Please contact us again for further assistance. Thank you.
Representative Vladimir has left the session
Chat session ended
Сообщение отредактировал merahy6 - 11.3.2018, 7:35
Обычно компенсируют деньги из-за технических косяков. У меня недавно была проблема - когда я подгружал 10 столов, 10тый открывался в фоне, т.е. номинально запускался, был на панели задач, но я на него не мог зайти, тупо сгорал байин в ситауте. Это продолжалось 2 дня и каждый день по запросу в ТП мне компенсировали все потери, стоит написать в русскую ТП или позвонить на 8800
Вы сможете оставлять комментарии, оценивать посты, участвовать в дискуссиях и повышать свой уровень игры.
Если вы предпочитаете четырехцветную колоду и хотите отключить анимацию аватаров, эти возможности будут в настройках профиля.
Вам станут доступны закладки, бекинг и другие удобные инструменты сайта.
На каждой странице будет видно, где появились новые посты и комментарии.
Если вы зарегистрированы в покер-румах через GipsyTeam, вы получите статистику рейка, бонусные очки для покупок в магазине, эксклюзивные акции и расширенную поддержку.
Пусть здесь официально подтвердят, что играйте на свой страх и риск или компенсируют.
Данная раздача была уже краем терпения:
Только мне подошел ход на флопе, как все к чертям зависло. Как обычно все отвисает через хрен знает когда, выкидывая со всех столов. Пока все висело я нажал скриншот, я вообще удивлен, как он сделался, учитывая что у меня на столе флоп был зависнутый.
Лайв чат, когда у меня все горело просто посоветовал папочку темп почистить):
Hello! Next available customer representative will be with you shortly.
Welcome to PartyPoker Live help!
Representative Vladimir has joined the session
Vladimir [5:14:31]
Welcome to Live Help! How can I help you?
You [5:14:51]
Hello may I speak Russian ?
Vladimir [5:16:03]
Unfortunately, despite my last name I do not speak Russian.
You [5:16:33]
ok wait I will use translate
You [5:17:49]
my nickname is ME. past distribution was 17063798657
Vladimir [5:18:29]
I'm sorry, but what do you mean by past distribution?
You [5:19:23]
Your poor client hangs several times a day. Everyone has this problem to some extent. Who compensates me for losses on that hand?
You [5:20:45]
I have a powerful modern computer, great intenet. But your client decided to hang at this very moment as I was given a set of three.
Vladimir [5:21:09]
I'm sorry but we have not gotten any complaints today about that, for it to be a general issue. What device are you using?
You [5:22:55]
Your client hangs constantly. This is not just my problem.
Vladimir [5:24:49]
Okay, are you getting any error messages?
Vladimir [5:25:17]
Have you tried reinstalling the software or clearing the %temp% folder in your computer?
You [5:27:29]
There are no mistakes, just the client hangs with all the tables and after a couple of minutes it hangs. Almost everywhere he throws from the tables. I generally open the topic on the forum. People will confirm that they have the same problem. We will not come to a compromise, perhaps.
Vladimir [5:29:05]
I'm sorry, what do you mean by "We will not come to a compromise, perhaps." Could you elaborate pelase?
Vladimir [5:29:07]
please*
You [5:30:09]
I asked " Who compensates me for losses on that hand? ". You answered me "tried reinstalling the software or clearing the %temp%"
Vladimir [5:32:17]
Unfortunately, sir there seems to be no issue on our side causing the crash of the client.
Vladimir [5:38:25]
Since I have not received any response for a while, I will be closing this chat session now. Please contact us again for further assistance. Thank you.
Representative Vladimir has left the session
Chat session ended