Цитата
Thank you for your follow-up.
Please note that as previously informed, your original email regarding this matter is already in the care of the relevant department, which is diligently analyzing your case. We have not put it aside.
Unfortunately, the analysis we have to undertake may sometimes take longer than expected, as we need to review all information collected before successfully completing our investigation. As such, we cannot provide a time frame for a response.
We are sorry for any inconvenience this may cause, however, we guarantee you will be contacted as soon as we can provide you with additional information regarding the nature of this case.
Thank you once again for your continued patience, collaboration and understanding. We will immediately contact you as soon as we have an update.
In the meantime, should you require assistance regarding any other matter, please do not hesitate to contact us.
Цитата (Caliban @ 1.8.2015)
Старзы до сих пор молчат, прошло столько времени. Ведь можно проверить, что я набил 400к впп+ в 2014 и по истории транзакций глянуть что бонусы не были запрошены.
Огромные для меня деньги просто в один день по сути списали со счета..
Жаль у меня нет хорошего английского, хотел бы осветить свою проблему на 2+2.
Цитата (Caliban @ 1.8.2015)
Странно, но почему то в русской версии сайта нет такой информации которую ты привел на англ языке.
Как раз я их не востребовал, тк знаю что они должны быть доступны до конца года. Но почему то сейчас их убрали из магазина внезапно =\
Цитата (Caliban @ 1.8.2015)
Жду ответа от старзов уже 16 часов...
Цитата (Caliban @ 31.7.2015)
Деньги для меня микролимитчика не малые.
Я их открыл но не обменивал на 1фпп, держал просто как заначку,
и сегодня открыв старзовский магазин обнаружил что пропали бонусы за 2014 год, есть только вкладка VIP Rewards 2015.
Как мне получить мои деньги?